The main characteristics and comparative analysis of general and electronic textbooks applied when teaching students of technical profiles foreign language professional reading
Abstract
Keywords
About the Authors
Nikolay A. KachalovRussian Federation
Liubov A. Sobinova
Russian Federation
References
1. Серова Т. С., Раскопина Л. П. Обучение гибкому иноязычному профессионально-ориентированному чтению в условиях деловой межкультурной коммуникации. - Пермь: Изд-во Перм. гос. техн. ун-та, 2009. - С. 53-58.
2. Похабова В. М. Обучение профессионально-ориентированному чтению будущих инженеров строителей // Вестник Томск. гос. ун-та. - 2010. - № 10. -С. 66-70.
3. Обдалова О. А. Особенности новой педагогической среды при обучении иностранным языкам // Вестник Томск. гос. ун-та. - 2009. - № 322. - С. 207-211.
4. Гришина М. С. Обучение гибкому профессионально-ориентированному чтению в сети Интернет (на основе комплекса компьютерных программ): дис.. канд. пед. наук. - Пермь, 2003. - C. 148-156.
5. Нечепоренко Н. М. Категория информативности в малоформатном научном тексте энциклопедического характера (когнитивный и дискурсивный аспекты): дис. канд. филол. наук. - Астрахань, 2011. - С. 88-104.
Supplementary files
For citation: Kachalov N.A., Sobinova L.A. The main characteristics and comparative analysis of general and electronic textbooks applied when teaching students of technical profiles foreign language professional reading. Professional education in the modern world. 2014;(4):67-75.
Refbacks
- There are currently no refbacks.